Op 7 aprilwas de dag dat we onze vrijwilligers in het zonnetje zetten. Vele al jaren trouwe vrijwilligers van Festival Bolderpop, Om 14.30 zijn ze ontvangen in de geweldige omgeving van De Boerderij op S:heerenloo. Ontvangen met een heerlijke gebakje van onze trouwe sponsor Geert Vonk. Een mooie terugblik van onze voorzitter en een vooruitblik naar Bolderpop 2024. Mede dankzij het heerlijke weer zal er nog veel nagepraat worden deze middag op het leukste festival van Maas en Waal.

Dank aan onze sponsors elk jaar weer:
Geert Vonk De Heerlijkheid Catering- Geven & Beleven Boerderij-Kwekerij Boldershof - 's Heeren Loo Mitra Slijterij Druten.
Voor alle heerlijkheden deze middag voor onze vrijwilligers .
We gaan met een geweldig gevoel werken naar Bolderpop 2024

Op 31-10 is de cheque uitgereikt van De Rabobank clubsupport actie van de clubleden van de Rabobank.

Namens de stichting Bolderpop enorm bedankt voor uw steun.

Ook dit jaar hebben we een geweldig bedrag ontvangen van Kringloopcentrum De Cirkel in Wijchen .

Vrijwilligers en klanten enorm bedankt voor jullie steun.