Sponsoren

BolderPoP kan niet bestaan zonder onze sponsoren. Het afgelopen jaar hebben we gezien dat veel mensen met ons vinden dat BolderPoP moet doorgaan, en ons steunen. Dat kan door een financiële bijdrage maar ook  door het leveren van producten en diensten.

Wilt u BolderPoP mede mogelijk maken? Neem dan contact met ons op!

Tank en Schenk

Sinds 1993 is Tankstation Shell  Druten al een begrip in Druten en omgeving. De eerste vijftien jaar onder de Esso vlag en sinds 2008 naar volle tevredenheid onder de Shell vlag. Kwaliteit én lokale betrokkenheid kenmerken al die jaren al ons tankstation en Carwash.

Als onze gasten kiezen voor Tank en Schenk, schenken wij één cent per getankte liter. Onze gasten schenken dit bedrag vervolgens aan de Bolderpop

Doe met zijn allen hier aan mee en steun op een simpele wijze Bolderpop bij Tankstation Shell Druten.

Mogen wij voorstellen onze trotse sponsors 2018

Deze sponsors hebben er voor gezorgd dat we Bolderpop 2018 konden organiseren door een financiële bijdrage of een sponsoring in natura .

Active Partyworld

Klok Groep

Megens Installaties

Huisman Transport bv

RTP Elektrotechniek

AA+uitzendbureau

De Gouden Leeuw Druten
Bakkerij Geert Vonk
Rode Kruis
Van de Hurk Foto
Berrie Croonen en Friends
Dobbelsteen Entertainment
Nezzo Print En Creatie
Niels Stam fotografie
De Maas en Waler
Tankstation Shell Druten(via tank en schenk)

Eetboutique by Funda

Albert Heijn Druten

Het bondsgebouw druten

6 december 2017

Wat een geweldige verrassing :

Organisatie herenzitting schenkt €5000 euro aan BolderPoP

- Tijdens de Maas en Waalse herenzitting, die op zondag 26 november plaatsvond in Automuseum Metropole, bracht 5.000 euro in het laatje voor BolderPop. Organisatoren Stan van den Dobbelsteen en Jos van Wamel, samen met Jochem van Gelder bekend als 'de vrienden van BolderPop', verkochten tijdens hun evenement gepersonaliseerde tafels voor het festival voor mensen met een beperking.

Die tafels waren allen voorzien van een houten naambord met daarin gefreesd de naam van het bedrijf of de groep die er aan zat. Zij kregen de gelegenheid om hun tafel na afloop te kopen. In totaal lieten Van den Dobbelsteen en Van Wamel 42 tafels produceren, waarvan er uiteindelijk 29 werden verkocht. De opbrengst minus de productiekosten, een goede vijfduizend euro, schonk het duo aan BoderPop, waarvoor zij beide een ambassadeursrol bekleden. (Bron De Maas en Waler).   Wij willen, zeker namens alle bezoekers van BolderPoP   Stan van den Dobbelsteen en Jos van Wamel enorm bedanken voor deze fantastische actie.Jullie zijn echte BolderToppers 👌